Pilates

  • Pilates-tunnit aloitetaan Starttikurssilta, mikäli et ole aiemmin harrastanut lajia. Näin saat varmasti tunneista parhaan hyödyn irti.

  • Pilatesharjoittelun tavoitteena on muuttaa ihmisen tapaa tehdä mahdollisimman oikein liikkeet kehoa kuunnellen. Harjoittelu sopii kaikentasoisille liikkujille.

  • Menetelmän periaatteena on lihasten yhteistyö, puhtaat liikkeet käyttäen apuna liikkeiden ankkureita ja vastavoimia. Menetelmän avulla voit harjoittaa itsellesi tasapainoisen ja vahvan lihaksiston sekä joustavat nivelet. Harjoittelun vaikutuksen huomaa arjessa jo muutaman harjoituskerran jälkeen; jaksat mm. istua työpöytäsi äärellä paremmassa ryhdissä.

  • Pilateksesta saat kokonaisvaltaista kehon huoltoa tarkassa ohjauksessa tuloksena voimakas, energinen ja paremmin voiva keho.

  • Ohjaajana fysioterapeutti & Suomen Pilates-yhdistyksen rekisteröimä somaattisen Pilateksen ohjaaja Sara Linna.

 

Laite-Pilates

  • Joseph Pilates kehitti lukuisia laitteita, jotka perustuvat mm.erilaisiin jousivastuksiin. Laitteiden liikkeisiin tuoma vastus takaa sen, että keho saa kokonaisvaltaisen tehokkaan harjoituksen. Laitteilla voidaan säätää Pilatesharjoituksen kuormitusta tai tarvittaessa avustaa liikkeen suorittamista

  • Säännöllisellä Laite-Pilatesharjoittelulla kehonhallinta nousee uudelle tasolle, sillä laitteiden erilaisilla ominaisuuksilla voidaan harjoitteita muokata tarkasti yksilöllisiä tarpeita vastaaviksi.

  • Laitteilla voi haastaa niin kehon hallintaa, voimaa kuin liikkuvuuttakin. Laite-Pilates sopii kaikille kuntoutujasta huippu-urheilijaan.

 

Tiedustele lisää numerosta 010 271 2370.
Klikkaa nähdäksesi yhteystietomme.