1. SOPIMUSEHDOT

Asiakas hyväksyy ja sitoutuu noudattamaan tässä sopimuksessa määritettyjä ehtoja solmiessaan asiakkuuden verkkokaupassa tai Kunto-Wernerin asiakaspalvelupisteellä. Kunto-Wernerin asiakkaita voivat olla 15 vuotta täyttäneet henkilöt. Alle 18-vuotias henkilö kuntoilee huoltajan vastuulla ja hänelle luovutetaan asiakastunniste ainoastaan huoltajan hyväksynnällä. Asiakas on tietoinen ja hyväksyy että Kunto-Werner Oy toimii osittain ilman paikalla olevaa henkilökuntaa, ja että pääasiallinen kommunikointi keskuksen kanssa tapahtuu sähköpostitse tai puhelimitse.

 

2. ASIAKASTUNNISTE, ASIAKASTIETOJEN KÄSITTELY JA ASIAKASVIESTINTÄ

Asiakkaalle voidaan erillisestä maksusta luovuttaa käyttöön asiakkuuden todentamista varten henkilökohtainen asiakastunniste, muutoin kulku tapahtuu mobiililaitteella. Asiakastunnisteen ja mobiililaitteen käyttö edellyttää  tarvittaessa asiakkaan tunnistamista  ja kuvallisen henkilökortin esittämistä pyydettäessä. Asiakastunniste on aina esitettävä pyydettäessä. Asiakastunnistetta ei saa luovuttaa toisen henkilön käyttöön. Asiakas on vastuussa huolimattomasti säilytetyn asiakastunnisteen väärinkäytöstä mahdollisesti koituvista kustannuksista. Väärinkäytökset viedään poliisin tietoon.

Asiakastunnisteen katoamisesta on viipymättä ilmoitettava henkilökunnalle. Asiakastunnisteen kadotessa tulee asiakkaan lunastaa uusi tunniste kadonneen tunnisteen tilalle hinnaston mukaista maksua vastaan.

Asiakkaan on välittömästi tiedotettava yhteystietojensa muutoksesta. Kunto-Werner tallentaa asiakkaan tiedot omiin tietojärjestelmiinsä ja käsittelee henkilötietoja EU:n tietosuoja-asetuksen ja muun tietosuojaa koskevan lainsäädännön mukaisesti (Tietosuojalaki/2018). Tarkempia tietoja henkilötietojesi käsittelystä tietosuojatiedotteessa.

 

Solmimalla asiakassopimuksen asiakas hyväksyy sen, että Kunto-Werner voi ottaa asiakkaaseen yhteyttä millä tahansa viestintämenetelmällä, sähköinen viestintä mukaan lukien (mm. sähköposti, tekstiviestit ja multimediaviestit) tiedottamistarkoituksessa ja/tai kertoakseen kampanjoista ja muista tarjouksista ajankohtaisen lainsäädännön mukaisesti. Asiakas voi peruuttaa suostumuksensa vastaanottaa markkinointitiedusteluita ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun. Asiakas ei voi kieltäytyä vastaanottamasta asiakkuuteen liittyvää viestintää, joka voi koskea mm. Palvelusopimuksen muutoksia tai muita asiakkuuteen liittyviä tärkeitä tiedotteita.

 

3. TARJOTTAVAT PALVELUT

Asiakkaalla on oikeus hyödyntää Kunto-Wernerin palveluja asiakaskauden aikana tämän sopimuksen ehtojen mukaisesti.

Kunto-Wernerin verkkokaupassa voi olla  tarjolla erilaisia asiakkuuksia, mm. kertakäynti, kuukausisopimus, 3kk sopimus. 6kk sopimus, 12kk sopimus tai jatkuva 12kk sopimus.

 

4. ALOITUSMAKSU

Asiakastunniste eli tägi maksaa hinnaston mukaisen maksun.

Aloitusmaksua ei palauteta palvelusopimuksen mahdollisen irtisanomisen tai purkamisen yhteydessä.

Kulku Mobiilililaitteella ei tuo lisäkustannuksia.

 

5. PALVELUN ALOITUS

Verkkokaupasta ostettu asiakkuus pyritään avaamaan mahdollisimman pian, kuitenkin aina 24h aika, poisluettuna lomakausi.

 

6. TARJOUSKAMPANJAT

Tarjouskampanjat voivat olla kohdistettu uusille asiakkaille tai vanhoille sekä molemmille. Tämä ilmoitetaan kampanjan yhteidessä.

 

7. ASIAKKUUDEN VOIMASSAOLOAIKA

Asiakkuus on voimassa sopimukseen merkityn sopimuskauden. Asiakkuus on henkilökohtainen.

Asiakkuus jatkuu uudella kaudella jos sitä ei irtisanota viikkoa ennen umpeutumista. Asiakkuus jatkuu automaattisesti tai niin kauan, kun asiakkuuteen liittyvät maksut on suoritettu eikä sopimusta ole kirjallisesti irtisanottu. Asiakkuuden voi tarvittaessa tauottaa terveyssyistä ilmoittamalla  asiakaspalveluun sähköpostitse tai kirjallisesti. Ilmoitukseen tulee liittää lääkärin tai muun terveydenhuoltohenkilön todistus, josta ilmenee tauotuksen syy ja kesto. Tauotus tarkoittaa asiakkuuden tilapäistä keskeytystä.

Edellä mainitusta poiketen kertakäynti-asiakkuus ei jatku automaattisesti eikä sitä voi tauottaa.

 

8. ASIAKKUUDEN IRTISANOMINEN

Toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen irtisanomisaika on 2 viikkoa ennen uuden kauden alkua. Asiakkuuden irtisanominen tehdään sähköpostite asiakaspalveluun

Irtisanotun asiakkuuden päättymispäivä määräytyy asiakkaan henkilökohtaisen laskutuseräpäivän mukaan ja asiakkuuden päättymispäivämäärä ilmoitetaan asiakkaalle irtisanoutumisvahvistuksessa sähköpostitse. Asiakkuus päättyy irtisanomisajan loppuun, ellei irtisanomista peruta ennen sitä. 

Esimerkki: Asiakkaan henkilökohtainen laskutuseräpäivä on aina kuun 10. päivä. Asiakas irtisanoo asiakkuutensa 23.3. Tällöin meneillään olevan asiakkuuskuukauden maksettu treeniaika tulee täyteen 9.4. ja asiakkuus päättyy kahden viikon irtisanomisajan jälkeen, eli 9.4.

Jos irtisanominen tapahtuu alle 2 viikkoa kauden vaihtumisesta, laskutetaan uusi kausi.

Asiakkaan tulee palauttaa kuntoiluoikeuden päättymisajankohtana asiakastunniste(Tägi) keskuksen asiakaspalveluun. Palauttamattomasta tai käyttökelvottomasta asiakastunnisteesta veloitamme 15 euroa.

Edellä mainitusta poiketen kertakäynti-asiakkuutta ei voi irtisanoa.

 

9. MAKSUEHDOT

Asiakas voi maksaa verkkokaupassa Aloitusmaksun ja jäsenyyden verkkomaksuna, maksukorttimaksuna tai sopivilla hyvinvointieduilla(smartum, ePassi, Edenred).

 Keskuksessa maksun voi suorittaa pankki-/luottokortilla tai muilla keskuksen hyväksymillä liikuntarahoilla (esim. Edenred).

Asiakkaan on tuotava vaihtoehtoiset maksuvälineet (liikuntasetelit ym.) ennen laskun lähettämistä. Sopimuksen mukaiset tulevat Palvelumaksut tullaan veloittamaan Asiakkaalta toistuvana maksukorttimaksuna tai laskutuksella. Asiakas valitsee haluamansa veloitustavan verkkokaupassa asiakkuuden oston yhteydessä. E-laskutusta varten Asiakkaan tulee tehdä Palvelumaksusta e-laskusopimus. Asiakas vastaa itse e-laskusopimuksen tekemisestä verkkopankissaan

 

10. HINNANMUUTOKSET

Ilmoitettuaan asiasta asiakkaalle viimeistään 60 päivää ennen kuin hinnanmuutokset astuvat voimaan, Kunto-Werner voi korottaa tai laskea asiakkuuden hintaa. Kunto-Werner ilmoittaa muutoksista asiakkaalle sähköpostitse. Ennalta maksetun määräaikaisen palvelusopimuksen hintaan ei voida jälkikäteen tehdä muutoksia kesken sopimuskauden. Ennalta maksetun palvelusopimuksen voimassaoloajan umpeutuessa asiakas voi lunastaa uuden palvelusopimuksen sillä hetkellä voimassa olevan hinnaston mukaisesti. 

Kunto-Werner on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle arvonlisäveromuutoksen tai mahdollisten muiden viranomaistoimien hinnoissa aiheuttamista muutoksista vähintään kuukautta ennen tällaisten muutosten siirtämistä asiakkaan maksettaviin hintoihin. Arvonlisäveroon kohdistuvat mahdolliset muutokset astuvat voimaan kuukausimaksullisiin sopimuksiin välittömästi veron muuttumispäivänä.

 

 

11. VASTUU MAKSUISTA

Mikäli palveluiden käytöstä sovittu maksu ei tapahdu siten kuin maksuehdot edellyttävät, asiakkaan oikeus Kunto-Wernerin palveluiden käyttämiseen lakkautetaan kunnes maksu tapahtuu. Asiakkaan maksuvelvollisuus säilyy kuitenkin voimassa normaalisti myös käyttöoikeuden keskeytyksen aikana, ellei jäsenyyttä erikseen irtisanota kirjallisesti sopimusehtojen mukaisesti.

Toinen henkilö tai yritys voi ottaa vastuulleen palvelusopimuksen mukaiset maksut tai osan maksuista. Toinen maksaja (maksusitoutuja) voi milloin tahansa, ilman irtisanomisaikaa ja syytä ilmoittamatta keskeyttää näiden maksujen suorittamisen. Tässä tapauksessa täysi-ikäinen asiakas on aina vastuussa kaikista sopimuksen mukaisista maksuista henkilökohtaisesti. Kunto-Wernerillä on oikeus periä viivästyskorkoa ja hinnaston mukaista muistutusmaksua sekä toimistokuluja myöhästyneistä maksuista.

 

12. TOIMINTAA JA SOPIMUSEHTOJA KOSKEVAT MUUTOKSET 

Kunto-Werner pidättää itsellään oikeuden pitää keskusta suljettuna, muuttaa asiakaspalvelun ja keskuksen aukioloaikoja ja tehdä sesonkiluonteisia loma-aikoihin, pyhäpäiviin jne. liittyviä muutoksia. Kunto-Werner ilmoittaa muutoksista keskuksen ilmoitustaululla ja verkkosivuilla. Kunto-Werner pidättää itsellään myös oikeuden muuttaa tai rajoittaa käytössä olevien laitteiden ja tuotteiden määrää. Kunto-Werner varaa oikeuden muuttaa näitä sopimusehtoja edellyttäen että muutokset eivät johda sopimuksen keskeisen sisällön muuttumiseen.

 

14. SÄÄNNÖT

  • Esitä asiakastunnisteesi aina pyydettäessä Kunto-Wernerille saapuessasi. Henkilöllisyys on todistettava pyydettäessä.
  • Kunto-Wernerin asiakkailta odotetaan siisteyttä ja hyviä tapoja. Huolehdithan myös henkilökohtaisesta hygieniastasi.
  • Tupakointi, omien alkoholituotteiden, huumeiden tai muiden päihdeaineiden käyttö ei ole sallittua Kunto-Wernerin tiloissa.
  • Jos asiakas tahallisesti vaurioittaa Kunto-Wernerin kalustoa, kiinteistöä tai irtaimistoa, hän on velvollinen korvaamaan vahingon täysimääräisesti.
  • Käytä aina treenipyyhettä kuntosalilaitteilla harjoitellessasi ja käytä treenipyyhettä myös ryhmäliikuntatunneilla mattojen päällä.
  • Pyyhi laitteet käytön jälkeen. Käyttäjiä on paljon ja näin varmistamme että laitteet ovat aina siistejä.
  • Käytä aina asianmukaista vaatetusta ja sisäjalkineita. Pelkillä sukilla tai paljain jaloin liikkuminen liikuntatiloissa on kielletty määriteltyjä tunteja lukuun ottamatta.
  • Palauta liikuntavälineet aina alkuperäisille paikoilleen.
  • Käytä aina juomapulloa jossa on korkki.
  • Anna kaikille vieraillemme mahdollisuus käyttää kuntosalilaitteita. Vapauta laite toisten käyttöön taukosi ajaksi.
  • Alle 15-vuotiaat eivät saa turvallisuussyistä liikkua Kunto-Wernerin tiloissa paitsi lapsille tai nuorille osoitettujen aktiviteettien yhteydessä.
  • Matkapuhelimen häiritsevä käyttö Kunto-Wernerissä on kielletty. Toivomme, että sammutat tai laitat puhelimesi äänettömälle saapuessasi Kunto-Wernerin tiloihin. Anna itsellesi ja muille vieraillemme mahdollisuus häiriöttömään kuntoiluun.
  • Muiden, kuin itsensä, valo- tai videokuvaaminen Kunto-Wernerillä on ehdottomasti kielletty. Kielto koskee myös kamerakännyköitä. Itsestä kuvatun kuvamateriaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen on ehdottomasti kielletty ilman Kunto-Wernerin kirjallista lupaa.
  • Pukuhuoneen kaapit on tarkoitettu vain päiväkäyttöön. Tavaroiden ja vaatteiden jättäminen niihin yli yön ei ole sallittua. Yöksi kaappeihin jääneet tavarat toimitetaan löytötavaratoimistoon.
  • Mikäli kyseessä on peruuttamaton oheispalvelu, kuten esim. ohjaus tai hieronta-aika, veloittaa Kunto-Werner käyttämättä jääneestä ajasta hinnaston mukaisen hinnan.
  • Olet vastuussa omasta turvallisuudestasi. Seuraa ohjeita. Kunto-Werner ei vastaa asiakkaiden omaisuudesta, sairastumisesta, loukkaantumisesta tai onnettomuudesta Kunto-Wernerin tiloissa tai sen alueella.
  • Mikäli asiakas ei noudata asiakas-sääntöjä ja ohjeita, tai muutoin käyttäytyy hyvien tapojen vastaisesti toisia asiakkaitamme tai henkilökuntaamme kohtaan, voidaan asiakkuus jäädyttää määräajaksi tai perua kokonaan. Kunto-Werner ei tässä tapauksessa palauta mahdollisesti ennakkoon maksettuja maksuja.
  • Kunto-Werner ei vastaa menetyksistä, jotka johtuvat varkaudesta, murrosta tai muusta vastaavasta syystä. Kunto-Werner ei vastaa asiakkaiden tai muiden kävijöiden omaisuudelle aiheutuneista vahingoista, eikä asiakkaille aiheutuneista henkilövahingoista, jotka johtuvat onnettomuustapauksesta tai toisen asiakkaan toiminnasta. Jokainen asiakas vastaa itse siitä, että hänen terveydentilansa on sellainen, että hän voi osallistua Kunto-Wernerin tuottamiin palveluihin.
  • Asiakas on tietoinen, että Kunto-Werner toimitilassa on tallentava kameravalvonta.
  • Mikäli asiakas mahdollistaa ulkopuolisen henkilön pääsyn Kunto-Werner-keskuksen tiloihin, sitoutuu hän maksamaan siitä 350 euron sopimusrikkomusmaksun Kunto-Wernerille. Maksu laskutetaan asiakkaalta erillisellä paperilaskulla. Tarkistamme ja valvomme asiakkaiden kulkuoikeuksia säännöllisesti Kunto-Werner-keskuksissa henkilökunnan, vartijoiden sekä kameravalvonnan avulla.

 

15. SOVELTUVA LAKI JA ERIMIELISYYDET

Tähän sopimukseen sovelletaan Suomen lakia. Tästä sopimuksesta mahdollisesti johtuvat erimielisyydet, joita ei voida ratkaista keskinäisin neuvotteluin, käsitellään asiakkaan kotipaikan tuomioistuimessa.

Kunto-Wernerin sopimusehdot on tuotettu kolmella (3) kielellä eli suomeksi, englanniksi ja ruotsiksi. Suomenkieliset sopimusehdot ovat viralliset sopimusehdot ja tilanteessa, jossa eri kieliversioiden välillä olisi kieliasun johdosta tulkinnanvaraisuutta,  niin sopimusta tulkitaan kaikissa tilanteissa suomenkielisten sopimusehtojen perusteella.

Lisäksi asiakkaalla on aina oikeus saattaa kulutushyödykettä koskeva riita-asiansa maksutta myös kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi. 

Lautakunta on puolueeton ja riippumaton, tuomioistuimen ulkopuolinen riidanratkaisuelin. Lautakuntaan valittaminen on asiakkaalle maksutonta.

 

 

Ota yhteyttä puhelimitse 010 271 2370.
Klikkaa nähdäksesi yhteystietomme.

 

', 'auto'); ga('send', 'pageview');